#داستانڪ مش مراد شبی به ﺻﺤﺮﺍ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺍﺯ ﻗﻀﺎ ﺣﻮﺍﻧ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺣﻤﻠﻪ ﺮﺩ. ﺲ ﺍﺯ ﺩﺭﺮ ﺳﺨﺖ ، ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺑﺮ ﺣﻮﺍﻥ ﻏﺎﻟﺐ ﺷﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺸﺖ ﻭ ﺣﻮﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻭﺵ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﻭ ﺑﻪ ﺳﻤﺖ ﺁﺑﺎﺩ ﺭﺍﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩ . ﺲ ﺍﺯ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺩﻩ ، ﻫﻤﺴﺎﻪ ﺍﺵ ﺍﺯ ﺑﺎﻻ ﺑﺎﻡ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺪ ﻭ ﻓﺮﺎﺩ ﺯﺩ : ﺁﻫﺎ ﻣﺮﺩﻡ ، ﻣﺶ مراد ﺷﺮ ﺷﺎﺭ ﺮﺩﻩ ! ﻣﺶ مراد با ﺷﻨﺪﻥ ﺍﺳﻢ ﺷﺮ ﻟﺮﺯﺪ ﻭ ﻏﺶ ﺮﺩ! ﺑﺎﺭﻩ ﻧﻤﺩﺍﻧﺴﺖ ﺣﻮﺍﻧ ﻪ ﺑﺎ ﺍﻭ ﺩﺭﺮ ﺷﺪﻩ ﺷﺮ ﺑﻮﺩﻩ! ﻭﻗﺘ ﺩﺭﺮ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﻓﺮ ﻣﺮﺩ ﻪ ﺳ ﻗﺪﻤ شعبون کد خدا ﺍﺳﺖ ﻭﺮﻧﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻭﻝ ﻏﺶ ﻣﺮﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺯﺎﺩ ﺧﻮﺭﺍ ﺷﺮ ﻣﺷﺪ . پ.ن. 1️⃣ ﺍﺮ ﺍﺯ ﺑﺰﺭ ﺍﺳﻢ "ﻣﺸﻞ" ﺑﺘﺮﺳﺪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﻨﻪ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺑﺠﻨﺪ ﺍﺯ ﺎ ﺩﺭﺗﺎﻥ ﻣﺁﻭﺭﺩ. 2️⃣ مشکل کوچک یا بزرگ نداریم بلکه انسان بزرگ یا کوچک داریم. 10 اشتباه متداول در فروش که باید از آن اجتناب کرد ملاقات با مشتریان هزینه‌زا است و اگر فروشتان موفق نباشد، زمان و هزینه رفت و آمدتان به هدر می‌رود. پس باید اطمینان حاصل کنید که بهترین ملاقات ممکن را داشته باشید. در اینجا به ۱۰ تا از متداول‌ترین اشتباهاتی که فروشندگان در حین ملاقات با مشتریان بالقوه انجام می‌دهند، اشاره شده است. بعضی از آنها بسیار مشخص هستند - اما شگفت‌زده خواهید شد از اینکه چقدر در دام آنها افتادن، ساده است. ۱. دیر به قرار ملاقات رسیدن اگر سروقت نرسید، گویی به طور واضح به مشتری می‌گویید که برای آنها و وقتشان ارزش قائل نیستید. همیشه ۱۵ دقیقه زودتر برسید. اگر خودتان تا مقصد رانندگی می‌کنید از GPS استفاده کنید تا مطمئن شوید که گم نمی شوید. ۲. چک نکردن ظاهرتان با ظاهر نامرتب به سر قرار نروید - اسفناج لای دندان، رژلب پخش شده. این مشکل با یک توقف کوچک در دستشویی قابل رفع شدن است. قبل از قرار، اندکی توقف کنید و ظاهرتان را چک کنید. 3. برخورد خیلی صمیمانه اگر مانند یک دوست قدیمی برخورد کنید، فقط حقه‌باز به نظر می‌رسید. با هر مشتری، با احترام و ادب رفتار کنید نه خیلی صمیمانه به همراه ضربه‌ای به پشت او! 4. بیشتراز اینکه گوش دهید، صحبت کنید هدف ملاقات‌های کاری فروش، ایجاد یک رابطه و جمع‌آوری اطلاعات است. اگر بدون وقفه صحبت کنید نمی‌توانید به هر دوی اینها دست پیدا کنید. درباره مشتری‌تان کنجکاو باشید. از او سوال بپرسید. 5. بحث کردن با مشتری اگر مشتری با چیز مهمی موافق نیست، بحث کردن فقط همه چیز را پیچیده‌تر می‌کند. به جای این کار، از مشتری بپرسید که چرا این نظر را دارد و به او گوش دهید. ممکن است از او چیزی بیاموزید. 6. معرفی محصول به صورت سنتی قطعا شما چیزی برای فروش دارید. اما هیچ کس تمایلی به شنیدن معرفی محصول شما ندارد. یک گفت‌وگو درباره نیازهای مشتری داشته باشید، سپس اگر مناسب بود، درباره چیزی که برای فروش دارید، صحبت کنید. 7. کمبود اطلاعات درباره محصول مشتری نمی‌خواهد بارها مخاطب این جمله باشد: " بعدا به این سوالتان پاسخ می‌دهم." قبل از قرار، اطمینان حاصل کنید که درباره محصول کنونی‌تان و ت‌های کمپانی‌تان اطلاعات کافی دارید. 8. تلفن همراه حواستان را پرت کند به چه چیزی فکر کردید؟ نه تماس، نه ایمیل و نه هیچ پیامی مهم‌تر از شخصی که رو به روی شما نشسته است، نیست. وقتی با یک مشتری صحبت می‌کنید، تلفن همراهتان را خاموش کنید. منظورم این بود! 9. بی‌هدف پیش رفتن قرار ملاقات زمان مشتری‌تان ارزشمند است. مکالمه را بی‌هدف پیش نبرید تا به آهستگی به اصل مطلب برسید. به جای این کار، یک برنامه زمان‌بندی شده درباره موضوعاتی که می‌خواهید درباره‌شان صحبت کنید داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که به برنامه‌تان پایبند هستید. 10. طولانی کردن خوشامدگویی مشتری شما می‌تواند به جای اینکه وقتش را با شما بگذراند، به هزاران کار دیگر بپردازد. یک بازه ی زمانی برای ملاقاتتان مشخص کنید و به آن پایبند باشید. #تغییر_میکنم


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها